Ezt az oldalt testvérünk, Verka emlékére nyitottuk, hogy enyhüljön a szivünkben az a végtelen fájdalom, amit az elvesztése miatt érzünk, és hogy majd a gyermekei is megismerhessék, milyen csodálatos ember volt az édesanyjuk, akitől 2011. július 14-én, óvodás korukban egy tragikus baleset elválasztotta őket.

2011. július 19., kedd

Kedves Barátnőm!

Búcsúzom Tőled nehéz szívvel, és szorongva. Döbbenten fogadtam az iszonyú hírt, és talán még fel sem fogtam igazán. Üvöltenék, de csendesen sírok, hisz az Én fájdalmam meg sem közelíti azt, amit most férjed és gyermekeid átélhetnek.
Emlékezem. A gondos anyára, a kedves és nyugodt barátnőre, a közös élményekre. Hiába vitt a sors bennünket két irányba régi munkahelyünket tekintve, barátságunk megmaradt. Köszönöm Neked a vidám perceket, azokat az órákat, mikor meghallgattál, tanácsot adtál, kerestél, akár még a múlt héten is… Fent nézem a fényképed. Alább nézem a gyerekeid fényképét. Szorítja a torkom a sírás, és nem értem. Haragszom a sorsra, hogy ilyen erőszakosan és korán elragadott Tőlük. Tőlünk. Mindenkitől…
A Rád jellemző nyugalom mostantól örök, végtelen. A részvét, amit érzek a családod iránt, teljes, őszinte.
Soha nem értettem a világot, valószínű, hogy ezek után pláne nem fogom…
Anikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése