Ezt az oldalt testvérünk, Verka emlékére nyitottuk, hogy enyhüljön a szivünkben az a végtelen fájdalom, amit az elvesztése miatt érzünk, és hogy majd a gyermekei is megismerhessék, milyen csodálatos ember volt az édesanyjuk, akitől 2011. július 14-én, óvodás korukban egy tragikus baleset elválasztotta őket.

2011. július 19., kedd

Drága feleségem!

Mikor megláttalak, tudtam, veled szeretném leélni az életem. Meseszép volt veled minden. Megéltünk számtalan kalandot, voltak jó időszakok, talán akadtak rosszak is, de a szeretet mindig megvolt, és nem hagyott el soha. Olyan hirtelen mentél el, hogy el sem tudtam tőled búcsúzni! Nagyon fáj! Hiányzol nagyon! Hiányzol rokonaidnak, szeretteidnek, barátaidnak, de legfőképpen hiányzol gyermekeinknek...

 és nekem...
Sajnos többé nem vagy itt mellettem, hogy erőt meríthessek belőled. De bennünk élsz tovább! A szívünkben a lelkünkben. Nagyon nehéz nélküled! Szerettelek és szeretni is foglak míg élek! Sosem felejtünk!!
Eszter, Dani, Frickó

3 megjegyzés:

  1. Frici, Dani és Esztike!

    Próbálunk erőt adni nektek, szeretünk Titeket és számíthattok ránk!!!

    Enikő

    VálaszTörlés
  2. Szia Frici!
    Kivánjuk Nektek, hogy nagy szeretetben és lelkileg egészségesen tudjatok ez után a tragédia után tovább élni. Egy angyal vigyáz rátok!
    Bea

    VálaszTörlés
  3. Eszter, Dani, Frici!

    Kívánunk nektek sok-sok erőt!
    Együttérzünk veletek...
    Még most sem hisszük el...

    Noémi, Imi, Zsuzsi

    "Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek,
    Hiába szállnak árnyak, álmok, évek.
    Ők itt maradnak bennünk csöndesen még..." (Juhász Gy.)

    VálaszTörlés