Ezt az oldalt testvérünk, Verka emlékére nyitottuk, hogy enyhüljön a szivünkben az a végtelen fájdalom, amit az elvesztése miatt érzünk, és hogy majd a gyermekei is megismerhessék, milyen csodálatos ember volt az édesanyjuk, akitől 2011. július 14-én, óvodás korukban egy tragikus baleset elválasztotta őket.

2011. november 9., szerda

Érdeklődés...

Korábbi raiffeisen kolléganő vagyok. Sajnos már nem tudok beszélni Verával, és hiányoznak azok az információk amiket korábban megosztottunk egymással a családunkról, gyerekeinkről. Tudnátok esetleg írni egy pár sort, hogy vannak a gyerekek? Daninak hogy sikerült az iskolakezdés? Vannak új kispajtásai? Hogyan  ismerkedik a betűkkel, számokkal? Eszter hogyan veszi az akadályokat a Dévény tornán? Az oviban hogy érzi magát? Hogyan élik meg a mindennapokat a gyerekek? Frici hogy vagy? Bringáztam a gyerekekkel korábban a ház felé, és olyan szívszorító volt a csend. Csak a növények hangját hallottam, amit fújt a szél...
Nagyon sokat gondolok Verára, a családra. Elvesztek a fenti információk a napjaimból, és nagyon hiányoznak.
Elnézést, ha tolakodó voltam.
Anikó

Kedves Anikó!

Leveledet továbbítottam Fricinek!
Üdvözlettel:

Enikő

Kedves Enikő!

Nagyon köszönöm a segítséged. Ma már beszéltem Fricivel. Igazán hálás vagyok.

Üdv
Anikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése